NoScript: Hoe krijg ik dit terug? (zie beschrijving)

Ik zit met een probleempje. Ik heb NoScript als add-on geïnstalleerd. In het begin had ik altijd een balkje onderaan de pagina. Er stond dan zoiets als "Script " Ik vond dit al vrij snel irritant en heb het uitgeschakeld. Ik zou het graag weer inschakelen, maar het lukt niet meer! Ik heb "Bericht over geblokkeerde scripts weergeven" en "Bericht onderin het scherm weergeven" aangevinkt, maar het lukt nog steeds niet. Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Firefox > Menubalk >Extra > Add-ons > add-on opzoeken en deinstaleren.

Dan naar https://addons.mozilla.org/nl/firefox/ de add-on opnieuw installeren. Ik denk dat je probleem dan over is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal het later vandaag eens proberen, bedankt :)