Is het gevaarlijk om een poort open te zetten voor radio-broadcasting?

Ik heb een radiostation. Ik wil een eigen server. Is een poort openzetten voor broadcasten gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het veiligst is alle poorten te sluiten, echter als je iets op internet wilt doen (internetten en mailen) dan moet je poorten openzetten, zo ook voor broadcasting. Dus als je het nodig hebt, zet je hem open, laat alles gesloten wat niet open hoeft. En nee het is niet gevaarlijker dan de poorten voor je andere internet verkeer.