Zijn ketting mailen echt?

Hoi degene die dit leest ik krijg heldetijd ketting berichten En ik word gek van dat door sturen
Ik word steed een beetje banger en mijn vraag ik nu
ZIJN KETTING BERICHTEN ECHT?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Wanneer je dit antwoord gelezen hebt zul je binnen 10 dagen de liefde van je leven vinden!

Toegevoegd na 2 minuten:
euh..nee het is allemaal nep! Onzin, gewoon wissen of terugsturen naar de afzender en daarna wissen. Je zal niet rijk worden, je zal je liefde van je leven niet vinden, je zal ook niet dood gaan.. tenminste, NIET door het lezen en het al dan niet doorsturen van een of ander mailtje wat ook door mij geschreven had kunnen zijn. Andere mensen zijn niet in staat om via jou mail jou (on)geluk te brengen

Dus niet bang zijn maar wissen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nee natuurlijk niet. Er zijn wel van die kettingmails die al meer dan 10 jaar rond circuleren. Wanneer iedereen maar gewoon er in blijft geloven komt er geen eind aan en krijg je ze dus iedere keer weer toegestuurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er volgens mij nog niet een doorgestuurd en ik leef nog steeds in redelijke welstand! Dus volgens mij is het de grootste nepperij en bangmakerij! Gewoon deleten dus en vooral niet bang worden!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn niet waar en vaak zelfs een grote verspreider van virussen dus gevaarlijk.
De enige juiste actie is dus ongeopend verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DANKJE VOOR DE WAARSCHUWING
Vroeger kreeg je die per post,toen bestonden ze ook al.
tegenwoordig per mail,maar als ik ze krijg gaan ze gewoon de prullebak in,en anders afzender blokkeren als het te gek wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je al heel rijk? Heb je al 20 onderbroeken of sokken terug nadat je er 1 hebt opgestuurd? Is je pc al gekraakt omdat je niet snel genoeg iets doorstuurde of is je msn weg omdat je het emailtje aan te weinig mensen hebt doorgestuurd? De antwoorden zullen NEE zijn. En dus zijn die kettingemails niet echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt gek van dat doorsturen?

Dan heb je je antwoord al. Wat heeft al dat doorsturen je gebracht? Al dat geluk en die rijkdom die in die brieven worden beloofd? Nee toch? Je wordt er alleen maar gek van, en dat was nou juist niet beloofd.

Dus als er niet gebeurt wat beloofd was als je ze doorstuurt, waarom denk je dan dat wel zou gebeuren waarmee gedreigd wordt als je ze niet doorstuurt? Je weet dan toch al dat het onzin is?

Van het doorsturen wordt je gek en bang. Van meteen weggooien krijg je rust en de zekerheid dat je er niet bang voor hoeft te zijn. Dat merk je bij de eerste kettingbrief die je ongeforward weggooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had inmiddels al 3 keer onder een trein moeten liggen. 4 Keer van een flat zijn gevallen. 6 Keer door een hond gebeten moeten zijn. 2 maal neergeschoten moeten zijn en 1 keer begraven.

Is nog niet gebeurd dus: "Neen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEE
Ze zijn niet echt trap er niet in.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet.

Ook veel van die mails over "vermiste kindertjes" zijn al jaren oud en inmiddels achterhaalt. Massa mails dus nooit doorsturen, want je ontvanger zit er hoe dan ook niet op te wachten.