hoe verstuur ik een email via hotmail?

bijv op een site staat er een mailto: tag en als ik dat klik krijg ik het volgende afbeelding op het scherm. ik gebruik alleen hotmail moet ik daarvoor wat instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.7K

Het beste antwoord

Dat komt omdat je een echt mailprogramma als Outlook of Thunderbird hebt, maar hotmail. En hotmail is een onderdeel van internet en niet een programma dat je kunt aanwijzen als je standaard mailprogramma. Daarom kan Windows niet het standaard mailprogramma opstarten om je mail te versturen. Er is hier geen oplossing voor tenzij je Outlook , Outlook Express of Thunderbird installeert.

Toegevoegd na 49 seconden:
1e een = geen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja je kan volgens mij gewoon g mail aanklikken
dat is meestal wel goed als dat er staat en anders account maken via www.hotmail.com en dat als je een account hebt aangemaakt kan je ook mail versturen.

gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het maito adres kopiëren naar je online hotmail account. Deze moet je dan in een ander venster open zetten. Je kan ook Windows live downloaden. Dan krijg je een off-line versie.. Een soort outlook expresse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet even één twee drie niet de juiste oplossing maar wel een andere mogelijkheid.

Wanneer je je muis op op het linkje/knopje houdt zie je normaal gesproken in ieder geval in Firefox het mail adres staan, daar vanuit kun je ook het e-mail adres lezen en dus zelf een nieuw bericht maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het hotmail menu aan de linkerzijde wanneer je hebt ingelogd. Daar staat ook 'verzonden' tussen. Klik daarop. Dan zie je een lijst met je verzonden mails. daarboven zie je in de linkse hoek 'nieuw'. Klikken erop en je kunt beginnen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze stappen zijn voor op 'hotmail.com' op internet.