Hoe fix je de draadloos internetverbinding voor games?

Ik heb call of duty black ops en ik wil graag host zijn en daarvoor moet je de snelste internetverbinding hebben van van de vier personen bij zombies. Ik heb nu ongeveer 80 ping zo word het geteld. De andere hebben boven de honderd en de host heeft soms wel 20 kan ik het goed genoeg fixen, maar hoe? Of kan het niet.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet van Dirk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Een kabel aanleggen is nog het beste. Verder kun je alle nutteloze apparaten uit de verbinding halen. En het hosten heeft verder geen enkele toegevoegde waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb thuis niet veel apperaten die gebruik maken van het draadloos internet alleen de telefoon van mij en m'n vader hebben wifi en de twee ipads en de wii maar voor de rest ook niks mijn broertje speelt nog met de wii dus daar mag ik het internet neit van afzetten de ipads zijn van mijn ouders en ze zitten regelmatig erop en ik soms ook wel om ff iets op tezoeken en mijn telefoon zou ik wel kunnen afzetten maar dat zou denk ik ook neit zoveel nut hebben
Als je host zou ik geen draadloos gebruiken
je snelheid dropt door draadloos naar 54mbps of minder
met kabel heb je 100mbps constant.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb thuis ook nog wel kabel maar die is van een oude windows 98 computer en dat internet is pas echt sloom deze is nog redelijk snel maar voor een kabel gaat die te sloom daar kan ik ook niet mee hosten ik heb hem er al wat vaker ingehad maar alleen lags en mijn ouders gaan niet zomaar een nieuwe kabel aanleggen alleen voor mijn games
capthavoc
12 jaar geleden
Die kabel kan je gebruiken voor deze
De kabel kan gewoon 100 mbps aan standaard
daar mankeert niets aan
ik vermoed dat er in die windows 98 pc misschien een 10 mbps kaartje zit ? en ja win98 is niet meer ondersteunt
voor bijna alles op internet Als je nu xp op je eigen heb dan zit er standaard een 10/100 mbps kaart in dus daar kan het niet aan liggen tip is wel dat je host vanaf een pc die je er speciaal voor hebt staan en zelf ook inlogt via het internet op een andere pc
een dedicated host pc hoeft niet zo snel te zijn met videokaart ed
maar wel voldoende geheugen enzo als je dan zelf inlogt met een sneller pc qau videokaart dan kom je een heel eind .
Host worden is SIMPEL :D
Als je wacht tot hij zegt 1 possible game found (ofzo iets ik ben het een beetje vergeten) en dan zit jij opeens in je eentje in de lobby. Dan ben jij host. Als er iemand anders inkomt en jij blijft bovenaan in dat lijstje blijf jij host. Als iemand anders boven jou komt ben je geen host meer.
Dus als je met vrienden wilt spelen :) dan kom je gwn in je eigen lobby en nodig je je vrienden uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door meerdere routers/antennes toe te voegen. maar kabel blijft het supersnelst...

een vriend van mij houd van knutselen met PC's (en ik ook) , en hij heeft 4 routers en 7 antennes...