Sta aangemeld op 2 lokatie's,ik word afgemeld andere lokatie niet. Wat kan ik doen om dat op te lossen?

Zelfs als ik beide afmeld,blijft de zelfde probleem zich herhalen!?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

Een programaatje installeren waarmee je je andere PC op afstand kunt overnemen, om dan op die manier daar ook af te melden.
Bijv. RemoteAdministrator.

Toegevoegd na 6 minuten:
Programmaatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je instellingen in MSN aanpassen.

Extra > Opties > Aanmelden

dan naar het kopje 'aanmelden op meer dan een locatie'

Daar dan een vinkje plaatsen bij de optie afmelden op alle locaties en of de andere optie die eronder staat.

meer info op de link (bron)