Website Hosten

Hoe moet je een website hosten?
Ik bedoel op www.woelmuis.nl doe ik dat dan maar ik werk met Adobe Flex Builder 3.
Maar welke files moet ik hosten?
Weet iemand dit?

Toegevoegd na 13 uur:
Als je de site zeg maar ''gemaakt'' hebt in adobe flex builder 3. dan moet je toch naar 'file' en dan 'export' en dan 'release build' gaan? of moet ik iets anders doen?

en even nog een vraagje voor ik zeker geen fouten maak

als je een site wil maken moet je toch naar 'file' en dan 'new' en dan 'flex project' ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Flex Builder maakt flashbestanden (.swf).
Je moet de swf bestanden en je html bestanden hosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download filezilla ik gebruik ook woelmuis je moet php bestanden er in zetten