Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn internetverbinding icoontje rechts onder op de taakbalk is verdwenen, hoe zet ik deze terug?

Bij systeemvak en netwerk aan vinken lukt niet, want die staat op grijs.
Las net op een andere site een manier die misschien werkt.

Configuratiescherm --> Netwerkverbindingen --> kies uw verbinding en klik op de rechtermuisknop "Eigenschappen"

Zet een vinkje neer voor de optie "Pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding".


Maar het lukt me niet om dit uit te voeren.

Weet iemand een andere oplossing, of kan iemand aan de hand van bv foto's mij laten zien wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
25.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens het volgende:
Rechtsklikken in de taakbalk en eigenschappen kiezen.
In het tabblad Taakbalk op aanpassen klikken. Dan zie je alle pictogrammen voor de taakbalk ook dat van internetverbinding. Daar staat een keuzevak achter met pictogram en meldingen weergeven + nog 2 andere mogelijkheden.
Je moet de keuze "pictogram en meldingen weergeven kiezen.
Laat je horen of heet zo lukt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat je wifi per ongeluk hebt uitgeschakeld. Op een laptop zit soms een schuifje dat je kunt verplaatsen. Soms gebeurt het, dat je per ongeluk gebruik hebt gemaakt van de functie-toets (Fn) -combinatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding