Kan je met een laptop met windows XP ook verbinding maken met xbox live?

Ik heb wel een laptop met vista en daar kan je wel verbinding mee maken, maar die is kapot! Zou het ook kunnen met XP?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Mijn bovenbuurman deelt zijn internet met mij en heeft XP en een Xbox live. Als hij begint te spelen en inlogt zie ik hem onder in mijn laptop verschijnen... het zou dus moeten kunnen.

Je hebt waarschijnlijk het windows media center nodig op je pc. Hier een link met wat info:
http://www.xbox.com/nl-BE/support/xbox360/howto/connect/howto-media-mcpc.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan.
Ik ga er van uit dat je dan je xbox via de kabel connect naar je laptop en vervolgens wireless verbinding maakt.

je moet je lokale netwerkverbinding en je wireless netwerk verbinding met elkaar bridgen
via ics in de network settings. dat wordt hier uitgelegd:
http://www.instructables.com/id/SVW2W7GFAQEDOCX/

de tweede optie is je xbox direct aan je accespoint/modem te hangen via een utp kabel.