Kun je een Amerikaanse server laten denken dat je zelf in Amerika zit ipv Europa?

zo ja, hoe werkt dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Ja installeer in Firefox: Foxyproxy... Elke minuut zit ik in een ander land te GVen, als ik dat wil...

Dus HEEL SIMPEL kan dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga ik zo even doen. ben benieuwd of ik er de amerikaanse video's mee kan kijken dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek dan wel een goede proxyserver... Er zijn er genoeg maar je moet het wel even snappen en goed instellen... Neem dan wel een amerikaanse proxyserver, of course...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is de bedoeling, dat ik er iets van ga snappen! :-) ... wordt aan gewerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gaat het je lukken, succes...

Andere antwoorden (3)

nee want je zit in een nederlandse provider, heeft niks te maken met een ip van jou B.V...

Toegevoegd na 1 minuut:
net als een mobiele telefoon, die kan je ook niet even op een chinees netwerk zetten..

Toegevoegd na 1 minuut:
allen Xinix kan dat wel...

Toegevoegd na 2 minuten:
alleen

Toegevoegd na 38 minuten:
@Fynnya welke programma's? en die breken zeker in bij jou internet provider en vertellen daar dat je b.v een amerikaan bent? Mooi programma is dat! hoe heet het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn wel programma's waarmee je dit kan misleiden hoor.
Jazeker, En daaar heb je niet eens Firefox voor nodig. Dit werkt met alle browsers, zowle onder Mac als Windows:
Probeer maar uit met een website als pandora.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. Zoals Xinix aangeeft via een proxy server. Wanneer je via een proxy sever internet gaat je verkeer eerst naar die server (bijvoorbeeld in Amerika) om vervolgens naar de website te gaan waarvoor je in een ander land wil zitten.

Dit is onder andere hoe hackers voorkomen dat zij achterhaald worden. Het gebruik van een proxy server verstopt als het ware de oorspronkelijke gebruiker. 'Goede' hackers gebruiken meer manieren om hun identiteit te verbergen.