Het kan soms even duren, maar uiteindelijk krijg je het geld voor de clicks, je moet echter wel eerst genoeg clicks hebben om het uit te kunnen laten betalen. zie bron voor meer info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja geen probleem.
In mijn zeer directe omgeving doet er ook iemand aan mee.
dus bij deze uit berouwbare bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google heeft mijn inkomsten verwijderd, gestolen, met de claim dat ik zelf op advertenties had geklikt.
Ik werd dus van frauduleus handelen beticht door Google, daar was ik me niet echt van bewust.

Het is wel een paar jaar geleden en het ging om 60 EUR die in een jaar was opgebouwd. Het duurde dus meer dan een jaar voor die 60 EUR was bereikt.
Maar mijn ervaring met google is dus negatief, ik verdien er niets aan en heb ook geen advertenties gekocht.
Ik vertrouw google niet meer.

Als je onderzoekt hoe duur advertenties zijn, per klik, dan is adverteren bij google alleen interessant voor dure producten.
Ik vertrouw ze niet meer en gebruik alleen hun gratis diensten.