Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wij hebben een oude modem van ziggo en heeft het begeven maar nu is mijn vraag hoe en waar kan ik een nieuwe modem aan kan vragen ???????

modem ziggo defect

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je denkt dat je modem stuk is, neem dan contact op met een van mijn collega`s van de Klantenservice. Bel met je Ziggo-telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij leest lekker, bedankt ook voor je min. Wat staat er in mijn antwoord? Met een ANDERE telefoonaansluiting!!! De meeste mensen hebben ook een mobiel of je belt bij de buren!

Andere antwoorden (1)

Ieder klant van ziggo krijgt nu een andere modem van ziggo .
Veel van mijn kennissen hebben er al een ontvangen .
Bel ziggo 0900-1848 of je die modem versnelt kunt krijgen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding