Als je de geschiedenis verwijdert in bijv. Firefox, is de geschiedenis dan nog ergens anders te vinden?

Is dit dan ook zo met bestanden die gedownload zijn?

Toegevoegd na 10 minuten:
Is het ook nog op de router terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je vind ze inderdaad niet terug in de prullenbak of je bestanden, maar ze staan nog wel op je harde schijf.
Alleen als windows ze overschijft met nieuwe data zijn ze echt weg.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord! +

Andere antwoorden (2)

nee dit cookies die zijn echt weg, ze gaan dus ook niet naar de prullenbak of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
Ze zijn niet ECHT weg, ze staan nog op je harde schijft totdat windows ze overschijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geschiedenis is iets anders dan cookies. Daarom -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat hier toch om de geschiedenis van waar hij op internet is geweest via Firefox, en dan in vraag 2 in de toelichting is dit dan ook zo met bestanden die gedownload zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar de geschiedenis, als in de adressen die zijn bezocht, is een apart ding. En dat zijn niet de cookies. En downloads zijn ook weer iets anders dan cookies (al worden die natuurlijk wel gedownload door de browser)
nee maar downloads als je google chrome heb ctrl + j dan zijn ze te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit was de vraag niet, en als je de computer opnieuw opstart zijn ze alsnog weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1. Gaat niet over chrome, en gaat ook niet over downloads.