Als ik met nederlandse zoektermen zoek bij google krijg ik ook automatisch vertaalde websites naar NL --> bvb. www.blabla.com/nl. Hoe zet ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het website.com/nl is da heeft dat niks met Google te maken.

Het beste antwoord

Dat kun je niet uitzetten. Je zou wel een andere zoekmachine kunnen gebruiken zoals Bing die zoekt veel strikter. Ik bedoel als je het op Engels instelt dat je ook Engelse websites krijgt wil je specifiek Nederlandstalige websites dan moet je 'm ook op Nederlands instellen (maar dat brengt ook weer zo z'n frustraties met zich mee).

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft natuurlijk ook niet perse aan de zoekmachine te liggen veel websites switchen vanzelf als je met een NL IP adres de site bezoekt naar de Nederlandse versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je uitzetten. Dat komt dat Google vertaald!