Klopt deze site? : http://www.eurowisselen.nl/ en klopt het dat op ebay alles heel goedkoop is?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als ik op deze website 100 euro omreken naar US dollars komt hij met 144. De werkelijke wisselkoers zit meer rond de 131 dollar. Dus volgens mij klopt deze site voor geen meter!
Niet alles op Ebay is heel goedkoop. Maar je kan er wel veel goede koopjes vinden. Vooral allerlei telefoon en computer accessoires zijn er erg goedkoop (vanuit China of Hongkong). Ik koop nooit meer een telefoonhoesje of reserveaccu in de winkel.