Thunderbird vond het weer nodig om haar gebruikers een nieuwe layout aan te bieden. Erg ambetant! Hoe kom ik weer bij mijn vormgeving uit vóór update?

Ik ben allesbehalve blij dat ik telkens weer een nieuwe vormgeving door de strot geduwd krijg. Update voor de beveiliging? Prima. Maar laat de vormgeving gewoon in tact. Hoe kom ik nu weer bij mijn 'oude' scherm-indeling terecht voordat ik de update in werking stelde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Cryofiel
12 jaar geleden
Werd jouw oude schermideling bepaald door een add-on die niet meer werkt met de nieuwe versie? Als dat zo is, moet je even wachten tot de makers van de add-on een nieuwe versie hebben gemaakt die wel compatibel is met de nieuwe versie van Thunderbird. Daarna de add-on bijwerken en je bent er weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb weer een nieuw woord geleerd: http://nl.wiktionary.org/wiki/ambetant

Antwoorden (2)

Gewoon de oude versie van thunderbird downloaden en installeren misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net ff ge'update van v6 naar v10. Maar ik zie eerlijkgezegd geen noemenswaardig verschil. Het ligt me wel bij dat ooit bij een update alle inboxen samengevoegd waren.

Is dat toevallig bij jou gebeurd. Zo ja dan is dat eenvoudig te herstellen door naar "View » Folders » All" te gaan (of hoe ze dan in het NL's noemen).
Of misschien dat de layout veranderd is op de een of andere manier? Ik heb de zaak op classic staan "View » Layout » Classic View" + nog 2 vinkjes aan en dat ziet eruit zoals al het geval was bij iig v2 van TB.