Als ik iemand uitnodig op msn, en zij mij niet toevoegd kan ik toch zien wat zij heeft gedeeld. Kan dit, of heeft zij mij dan toch toegevoegd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is niet duidelijk wat je hier precies bedoelt. Zie je haar statussen in jouw overzicht? Dan heeft ze je waarschijnlijk wel toegevoegd. Zie je de dingen die ze deelt als je naar haar profiel toegaat, dan kan het gewoon zo zijn dat ze haar mededelingen en statussen zichtbaar voor iedereen heeft gemaakt, dat zij dat zo heeft ingesteld. Op zich is het heel simpel om uit te zoeken of ze jou heeft geaccepteerd, ga naar je vriendenlijst en typ haar naam in. Kijk simpelweg of ze tussen je vrienden staat. Ik hoop dat dit geholpen heeft!

Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Je bent geen vrienden, dus kun je elkanders status en gegevens niet zien. Dus waarschijnlijk een foutje van MSN. Ik denk dat zij toch is toegevoegd... Kijk voor de zekerheid even op de website van Windows.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100