hoe kan ik funmoods verwijderen als automatische zoekmachine?

ik gebruik firefox en op de een of andere manier is mijn zoekmachine (bing) verandert naar funmoods. ik heb het programma van mijn computer gehaald, maar toch blijft funmoods als automatisch zoekmachine. ik heb het via internetopties proberen te veranderen maar geen succes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

1) Klik op de pijl-omlaag aan de linkerkant van de zoekbalk rechts boven in de browser.
2) Selecteer Bing in de lijst.
3) Met zoekmachines beheren kun je funmoods ook nog weggooien.