Nee,die bestaat volgens mij ook niet maar je kunt wel op www.relatieplanet.nl zoeken op opleiding dus ook specifiek naar mensen die bv alleen maar de basisschool hebben gevolgd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hahaha,

Nee. niet specifiek. De dating sites voor hoogopgeleiden zijn een hit, omdat hoogopgeleiden er vanuit gaan dat ze anders zijn dan de rest van Nederland, en zich als groep identificeren. Tegelijkertijd willen ze een partner die ook hoger opgeleid is.

Lager opgeleiden hebben dat minder, en een site die aangeeft voor laag opgeleiden te zijn zal niet snel mensen trekken omdat het al snel een negatief beeld oproept.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Hyves.nl