Hoe kan men een televisieprogramma via internet downloaden en op een schijfje zetten?

12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dit gaan doen met een bepaald programma of wil je het weten in het algemeen?
corzijlstra
12 jaar geleden
Een neef van mij, die in België woont, wil graag het AVRO tv programma Close Up van 14 februari 2012 zien. De titel van die aflevering is: "Herb & Dorothy - Kunstvreters". Ik kan dit via www.avro.nl ontvangen, en ook via uitzending gemist. Hij kan dat niet, omdat hij in België woont. Daar worden die mogelijkheden geblokkeerd i.v.m. de geografische ligging (België dus) Hij heeft mij en een ander familielid gevraagd dit op een schijfje te zetten en het aan hem op te sturen. Hoe moet dat? En, als het op een schijfje zit, kan mijn neef het dan wel in België afspelen?

Antwoorden (3)

Als je een android telefoon hebt download dan de app ''gemist'' dat is een uitzending gemist app met download mogelijkheid. Er zijn ook diverse ''grabbers'' waarmee je video's kan downloaden. Google even op ''video grabber''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet eerst de Gemist Downloader even op je pc:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Ga daarna naar www.uitzendinggemist.nl en zoek het programma dat je op je pc wilt zetten. Kopieer de link en plak die in de Gemist Downloader. Bij stap 2 kun je de map op je pc selecteren waar de video moet komen. De rest wijst zichzelf...

Maar waarom zou je de video op een schijfje branden? Het is veel makkelijker om het bestand op een website te zetten waar degene voor wie het bestemd is het vanaf kan halen. Dit vind ik de handigste site daarvoor: https://www.wetransfer.com/
Pieter2011
12 jaar geleden
Probeer het eens via een abonnement op een vodcast via i-tunes.