Ik heb wat problemen met mijn Mozzila Firefox? het loopt vaak vast, zie uitleg.

Ik heb wat problemen met mijn Mozzila Firefox. het loopt vaak vast. Vaak speel ik een spel, en dan heb ik tegelijkertijd in Firefox aanstaan bijv. twitter en youtube. Youtube gebruik ik voor muziek.

Wat er gebeurt, is dat vaak dan switch ik met alt-tab (ik weet niet of het ermee te maken heeft) van het spel naar Youtube om een ander liedje op te zetten. Maar dan reageert firefox niet meer, wordt het beeld vaak wit, kan ik nergens meer op klikken en moet ik een paar seconden wachten. De muziek loopt gewoon door, maar het beeld loopt gewoon vast, net zoals alle andere openstaande tabbladen.

Het gebeurt heel vaak.

Waarom gebeurt dit, en wat kan ik eraan doen?

(ik heb ook draadloos internet maar ik weet ook niet of dát er wat mee te maken heeft.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K
tikrit
12 jaar geleden
Ik heb het ook vaak met spelletjes die vastlopen, stap dan over op google chrome

Antwoorden (3)

Aangezien je een online spel speelt kan dit veel virtuele geheugen innemen samen met het feit dat je en muziek luistert en dat ook nog eens op wifi maakt dat je computer trager gaat reageren. Je zou extra virtuele geheugen kunnen kopen dit kan heel voordelig op de site: www.alternate.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen geld wilt besteden aan extra geheugen, om je pc sneller te maken, moet je google chrome gebruiken. het is een snelle, praktische en grafisch heel mooi programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Youtube vooral voor de muziek gebruikt dan lijkt het me handiger om alleen die muziek te downloaden en buiten de browser af te spelen.

Via een site als ListenToYoutube kun je de audio van een Youtube-video als een MP3-bestand downloaden. Zo kun je eenvoudig bestanden aanmaken voor jouw favoriete muziek. Dan kun je dat met een willekeurig muziek-programma (Winamp, Windows Mediaspeler, etc) afspelen.

Dan hoef je Firefox daar tenminste niet mee lastig te vallen, want het afspelen van de video zal Firefox de meeste moeite kosten terwijl je er niet eens naar kijkt. Ook kun je dan zien of Firefox beter reageert als je geen Youtube ergens in een tabblad opent hebt staan.