Zijn vrouw-advertenties legaal?

Ik kijk onder één van mijn vragen en ik zie deze advertentie:
Mooie Russische Vrouwen. Ze zijn zeker mooi, maar is dit wel legaal? Zeker op een site als GV!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier ook AdBlock, gelukkig maar, als ik deze vraag zo zie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staar je niet blind, die vrouwen zijn maar op 1 ding uit en dat is een nieuw leven in Europa/USA.
Als ze er eenmaal zijn dan verdwijnen ze na een tijdje als ze een verblijfsvergunning hebben cq getrouwd zijn met een persoon.
Je kijkt zekers nooit nieuws media sites etc?? En een blocker is heel handig, ik zie dat soort rotzooi godzijdank nooit.

Het beste antwoord

Als ze in de verkoop zijn, is het illegaal. Als het reclame is voor een contactsite, dan mag het.