warom kan je java niet meer actieveren voor het ff lol maken van het fake veranderen van site's?

ik gebruikte java vroeger niet aleen om spellen te spelen maar ook om lol te maken
door een website te veranderen
DAT WAS NATUURLIJK FAKE!

ik deed het omdat ik me soms verveelde
en ik gebruikte de code die je hieronder ziet

javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0

maar die werkt niet meer en de vraag is warom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je bedoelt JavaScript, Java is een (andere) programmeertaal.

Of dit HTML5 grapje werkt is afhankelijk van je browser(versie), sommige browser(versie)s ondersteunen dit (nog) wel.

Blijkbaar vond Firefox het niet meer nodig dit te ondersteunen.

Maar je kunt in Chrome via rechtermuisknop > element inspecteren nog wel de inhoud van de pagina bewerken. En in Firefox gaat dit ook als je Firebug installeert.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
perfect antwoord. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar e welke firefox versie moet ik dan downloaden om dat te kunnen doen
rose
12 jaar geleden
Je moet helemaal niets downloaden, behalve misschien FireBug. Je wilt natuurlijk van de browser de meest recente versie. Al was het maar voor de veiligheid. Gewoon even ontdekken hoe je op de in het antwoord omschreven manier hetzelfde resultaat kunt bereiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Best antwoord