Wie weet een facebook fan page applicatie waarbij je fotos met websitelink kunt uploaden?

Hallo allemaal,
Weet iemand een applicatie voor een facebook fanpage, waarbij je een foto kunt uploaden met een link naar je website. Op deze pagina: http://www.facebook.com/Portero

Word dit bijvoorbeeld toegepast. je ziet een inleidend tekstje met een kleine foto eronder en daarnaast een titel waarop je kan klikken om naar de website te gaan.

Bij voorbaad bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Hier is geen applicatie voor nodig:

- je kopieert de link van de site, en plakt deze in de statusupdate van de betreffende pagina
- je wacht even en eronder verschijnt de site mét foto
- je haalt de link weg waar je moet typen, en maakt er je eigen verhaaltje van

daarna klik je op versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Obviousidea Resizer.