Marktplaats: ik wil geen mobiele versie; hoe kom ik met mijn tablet op de normale versie?!

Op mijn tablet krijg ik de mobiele versie van Marktplaats,terwijl ik de normale versie wil hebben. Onderaan kan je klikken op Complete Website,maar helaas kom ik dan wéér op de mobiele versie! Terwijl je daarop niets kan doen,zoals je bod op een advertentie verwijderen (wat ik nu doe wil doen maar niet kán doen!) Ontzettend irritant! Hoe kan dit verholpen worden??

12 jaar geleden
in: Internet
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je bod wilt verwijderen stuur je gewoon even een mail waarin je aangeeft dat je je bod intrekt. Je vermeldt tevens dat de verkoper je bod mag verwijderen...
Sonaya
12 jaar geleden
Ja ik kan ook achter een pc kruipen,maar daar gaat het juist om. Als ik een bod kan plaatsen via de mobiele versie moet ik hem daar ook kunnen verwijderen. Je kan ook zelfs je account niet betreden. Vind ik niet kloppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de mobiele app heeft nogal wat mankementen. Wat jij allemaal wil met de app kan ie gewoon niet. Waarom wil je niet achter de pc als het met je tablet niet lukt?
Je wil ook geen mail sturen wat wel via je tablet kan. Tsjah, dan moet je keuzes maken...
Sonaya
12 jaar geleden
Gaat niet om "willen", maar om het principe. Een bod is volgens markplaats bindend maar als ik via hun app onderweg of niet binnen het bereik van een pc een bod plaats,moet ik hem ook kunnen verwijderen via diezelfde app. Wat dacht je van mensen die voor hun werk of andere reden onderweg zijn en geen pc in de buurt hebben! Of mensen met alleen een gsm of tablet en zonder pc? Nee,als men een app maakt, moet men het goed doen en niet half. Ik weet heus wel dat een app beperkte mogelijkheden heeft,maar dit is gewoon krom. Dáár gaat het mij om.
Sonaya
12 jaar geleden
Vervolg: we hebben het over een app maar ik heb het niet eens over de app. Ik heb het over de mobiele versie die automatisch laadt. Dat gebeurt ook bij andere websites maar daar heb je de keuze om naar de normale website te gaan en die keuze dóet het dan ook,bij Marktplaats niet. Een kennis van mij zit nu op de vrachtwagen in Frankrijk. Als hij in zijn vrije tijd op Marktplaats gaat op zijn gsm en zijn bod wil verwijderen,moet hij dan in een Frans stadje op zoek gaan naar een pc om zijn bod te kunnen verwijderen? Klopt toch niet ?!

Antwoorden (5)

als je via internet naar marktplaats gaat staat er onder aan de pagina staat normale versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sonaya
12 jaar geleden
Inderdaad,daar gaat het juist om.
Via safari, internet, kan je gewoon de site van www.marktplaats.nl opzoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sonaya
12 jaar geleden
Safari is alleen voor Apple toch? :)
Sonaya
12 jaar geleden
Ik heb Android (Asus tablet)
Doe via een app store of market (als je dat hebt) de marktplaats downloaden, je kan daar alles mee en je kan het artikel ook opslaan als een favoritie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Android hebt kun je dit weghalen door naar de internetinstellingen te gaan(kan via je browser) dan moet je het vinkje bij 'mobiele versie' uitvinken en dan ga je altijd naar de normale site. Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag met mijn iphone en waarschijnlijk ook de IPad. Wat mij wel hielp om toch de advertentie te kunnen verwijderen of veranderen via de iPhone: ga naar je mailbox, klik op een reactie van een geinteresseerde en klik dan op : Reageer direct. Ik kwam hiermee wel goed terecht en kon mijn advertenties beheren. Tip: Mocht je geen reactie van een geinteresseerde hebben, reageer dan zelf op je eigen advertentie. Bij mij hielp het... Hopelijk bij jou ook. Vr gr Maupie