weet iemand of er een programma is om een verjaardagskalender te maken?

Graag makkelijk en gratis.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Het beste antwoord

Dat kun je online doen, en je hoeft dan geen software te installeren.

http://www.pinkelotje.nl/kalender/kalender.php

Standaard geeft 'ie een of andere pinkalotje afbeelding, maar dat is heel makkelijk aan te passen, door een eigen plaatje van je computer up te loaden, of een URL van een plaatje op internet in te vullen.

Er zijn veel mogelijkheden, zoals het inkleuren van de diverse dagen, wel of niet vermelden van feestdagen, en nog veel meer. Zelfs een "familyplanner" is mogelijk. Zodra je alles goed heb ingesteld en het is naar je zin, dan hoef je de pagina alleen nog maar uit te printen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik deed dit vroeger altijd met Microsoft Word.
Vroeger was dat een hoop prutsen met kolommen en/of tabellen, maar tegenwoordig heeft Word zelfs een sjabloon voor kalenders opgenomen in haar programma.

Ga in Word naar de homeknop en kies voor "Nieuw".
Kies uit het treklijstje "Kalenders"

Als je kiest voor "overigen" (tekst kan afwijken, ik heb hier alleen de engelse versie en weet niet zeker hoe ze dat in de NL-versie genoemd hebben).
Kies daar een kalender uit die je wel lijkt en pas hem aan.

Print hem uit op dikker papier.
Eventueel kun je er bij een kopieer-shop een ringband door laten halen, dan draait die makkelijker om.