Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je op Youtube iemand de-abonneren?

Soms abonneren mensen zich op mijn Youtube-kanaal maar dat wil ik helemaal niet.
Kan ik die verwijderen en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
789
Ritsuka
12 jaar geleden
Had je maar geen dingen online moeten zetten. Wat maakt dat uit, toch goed als je meer subscribers hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka, wil je a.j.b. niet meer van die nutteloze reacties plaatsen, aan één moeder heb ik wel genoeg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of (en hoe) het bij het nieuwe kanaalontwerp werkt, weet ik niet, maar bij het oude ontwerp is het heel makkelijk. (Desnoods kun je de instellingen even naar het oude ontwerp terugzetten met de knop "Kanaal bewerken" > "Uiterlijk" > "Terugschakelen naar het oude kanaalontwerp").

Klik in het oude ontwerp op "Mijn kanaal" en vervolgens onder "Abonnees" op "Alles weergeven". Dan zet je je cursor op de naam van een abonnee. Nu verschijnt de knop "Verwijderen".

Als je abonnees onder "Mijn kanaal" niet zichtbaar zijn, moet je eerst even bovenaan op de knop "Modules" klikken. Daar kun je een vinkje zetten voor "Abonnees".
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, werkt niet (meer) toch bedankt voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding