Wat wordt hiermee bedoeld? Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.

Dat staat bij een telefoon abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je 167KB verbuikt wordt er 200KB gerekend als je 1 euro per MB betaalt dan moet je dus 20 cent betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zeggen trouwens niet hoe ze afronden, het kan zijn dat ze ook nog altijd in hun voordeel afronden 101KB is dan geen 10 cent maar 20 cent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je dan misschien ook wanneer dat wordt afgerond? Bijvoorbeeld aan het einde van de maand of als je internet uitzet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan het einde van de maand neem ik aan.

Andere antwoorden (1)

Bijv je gebruikt 99 kb dat wprd dan 100 kb ( iternet ) je betaald dus alijd per 100 kb