Ik krijg geen extra followers op tumblr door het plaatje te rebloggen, zie beschrijving!

Er gaat een plaatje rond op Tumblr, dat je moet rebloggen, dan moet je op het plaatje klikken en op 'yes' drukken. Zo zou je meer volgers krijgen. Ik heb dat dus gedaan maar ik krijg geen extra volgers. Bij de reacties op het plaatje zijn allemaal
Verhalen van mensen waarbij het wel is gelukt! Weet iemand wat ik fout heb gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je post een slecht plaatje waar niemand op zit te wachten.
Probeer eens iets leuks / knaps / origineels te plaatsen en kijk dan wat er gebeurt.