Bestaat er een site waarop ik locaties kan vinden waar ik gratis Wifi kan ontvangen? BUITEN EUROPA.

Graag een site waarop je het land in kan typen en de plaats. Zodat er dan een locatie uitkomt waar ik naar toe kan gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb een laptop (en géén Smartphone!!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Voor alle soorten 'gratis' WiFi bestaat dat niet. Er zijn wel deel oplossingen, zoals voor de FON hotspots. Zie link 1
Er is wel een site waarop je zo goed als alle WiFi signalen voor je te doorzoeken zijn, inclusief GPS data. Zie link 2
Maar let op: niet alle 'open' WiFi is ook gratis WiFi. Je mag niet zomaar verbinden op een open WiFi, zonder toestemming...