Bestaan er sites waar je een filmpje kan uploaden en dat je dan naar mensen een link stuurt met alleen dat filmpje?

Ik moet een filmpje doorsturen, maar het bestand is te groot om via facebook ofzo door te sturen. Het filmpje is bedoeld voor maar een paar mensen, dus het mag niet publiek zijn.

Bestaan er dus sites waar je dat filmpje upload, en dan aan de juiste personen een link stuurt met alleen dat filmpje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Het beste antwoord

Je kan het op YouTube uploaden en dan bij instellingen Privé. Dan is het filmpje alleen te kijken als je de link weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

youtube
largedocument.com
dropbox.com
en vele, vele anderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.wetranser.com

Het is een hele goede site en het komt alleen aan bij de mensen naar wie je het verzend. Het is niet publiek.

Degene van wie je het emailadres invult krijgt een bericht en moet het filmpje ophalen/downloaden. Het wordt dan opgeslagen op zijn/haar computer.

Het is zeker weten niet publiek! Heb er zelf ook meermalen mee gewerkt.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 inderdaad,ik gebruik het ook altijd.