Hanteert ziggo een download limiet?

Hiermee bedoel ik niet met nieuwsgroepen maar een 'gewoon' download limiet. Ik maak zeer vaak gebruik van torrents en ik ben dus een actieve downloader. Ik heb ziggo al ongeveer een jaar. Sinds een paar dagen is mijn internet echter zeer traag geworden. Ik kan niet eens meer normaal surfen, youtube videos bekijken zonder enorm lang te laden. Ik heb overal al gezocht maar niks gevonden (mede door mijn trage internet). Weet iemand wat er aan de hand is? Ik zat de denken dus aan een download limiet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.speedtest.net/
capthavoc
12 jaar geleden
probeer eens veilige modus met netwerk verbindingen
wordt het daar beter door ? dan is er wellicht teveel opstart programma en teveel torrents op je normale modus

Antwoorden (3)

Ziggo hanteert geen downloadlimiet.
Maar ze hanteren wel een fair use policy, dit houd in dat iedereen een gelijkwaardige hoeveelheid mag downloaden.
hoe ze het exact berekenen weet ik niet, maar als je daarboven komt wordt je verbinding wel afgeknepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziggo handteerd ook dat je geen films of muziek download van het internet via torrents, daardoor kan misschien jou computer sloom zijn door het downloaden van die progammam's?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken een paar echt serieuze torrenters en met -echt- serieuze bedoel ik volumes die jij en ik samen nog niet halen en die hebben nog nooit iets van Ziggo's afknijpen gemerkt.
Wat wel een probleem is dat vaker voorkomt, en met name met torrents omdat je daarmee veel verschillende connecties hebt naar veel verschillende adressen, is dat je je kabelmodem af en toe moet uit en aanzetten.
Dat heeft met de NAT functionaliteit te maken.
Probeer het en laat het ons weten.