Kun je Internet Explorer van de ene PC naar de andere PC verplaatsen? Zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee dit kan niet. Als je internet explorer op je andere pc wilt hebben zou je hem gewoon moeten instaleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel Favorieten, Feeds en Cookies exporteren naar een andere Internet Explorer. Dit via Bestand -> Importeren en Exporteren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou wel kunnen maar dan moet je er behoorlijk wat verstand van hebben, hoe het programma is geinstalleerd. Je zou dan b.v. het logbestand van de installatatie-procedure moeten gaan ontcijferen, en dat is een tijdrovend en lastig klusje. Bij het installeren van windows software worden lang niet alle benodigde files netjes in één map gezet.

Veel beter is het om IE opnieuw te installeren. Als je het vervelend vindt, dat je dan b.v. je favorieten kwijt bent, dan is dat geen probleem, want die staan wèl in één map. (documents and settings en dan in een submap met de naam favorieten, onder een gebruikers- of computernaam). Die kun je dan na installatie gewoon copieren naar de andere PC.

Succes!