Windows live mail markeren als ongelezenals ik er met de cursor op heb gestaan?

Als ik in live mail met mijn cursor op een ongelezen bericht ga staan, gaat het bericht over op gelezen.
Kan ik instellen dat als ik op een bericht ga staan met de cursor dat het bericht als ongelezen blijft staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Ga in Live Mail naar Start > Opties > Mail en klik op het tabblad "Lezen". Haal het vinkje weg bij "Artikel als gelezen markeren als (...)"; zie afbeelding.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Pieter 2011, ik zie wel start in Live mail, maar kom niet veel verder. Ik krijg het plaatje wat jij hebt gestuurd nergens te zien. Ik heb geen flauw idee wat ik fout doe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens het is wel windows live mail wat ik heb.
Pieter2011
12 jaar geleden
Ha Willem, Ik heb het ook over Live Mail, hoor. Ik zal een nieuwe afbeelding toevoegen waarop je kunt zien hoe je bij "Opties" komt.
Pieter2011
12 jaar geleden
Het is dus inderdaad niet "Start" waarop je moet klikken, maar het pijltje links daarvan. Dan via Opties naar Mail. Geef maar even een seintje als het nog niet duidelijk is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter het is me gelukt. Bedankt voor de moeite en je krijgt van mij het beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaal Pieter, bedankt voor de moeite.

Andere antwoorden (1)

Zeer zeker kan je dat. Die mogelijkheid vindt je onder voorkeuren. Net zo zul je daar de instellingen vinden om standaard wel of niet een gelezen-bevestiging te versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mokum. Waar kan ik dat tabblad voorkeuren vinden??