Waar kan ik mijn internet geschiedenis bekijken?

ik heb windows 7 internet is google chrome en ik kan mijn geschiedenis niet vinden en het 't dringend nodig om een site terug te vinden waar ik vergeten ben. Waar vind ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
63.2K

Antwoorden (3)

rechtsboven (de sleutel)
geschiedenis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt
als je dingen wilt verwijderen uit de geschiedenis kun je klikken op item bewerken.... en dan je ze selecteren of meerdere tegelijk verwijderen, dan moet je op alles verwijderen klikken hier kun je dan van de afgelopen uur(en) kiezen of dag(en)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt hier een hele handige sneltoets voor, namelijk ctrl+h (ctrl ingedrukt houden en dan op h drukken). Dan krijg je in een nieuwe tabblad netjes je internet historie te zien. Als je ook nog je download geschiedenis wilt zien dan hoeft u alleen maar op ctrl+j te drukken.