Waar kan ik mijn geboortedatum veranderen op Facebook?

Ik zou graag ook willen dat mijn geboortedatum niet zichtbaar is.
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Het beste antwoord

Als je in je menu rechtsboven drukt. (Op je naam) Dan kom je bij je profiel en bovenaan vind je allemaal gegevens. (Je geboortedatum en school bijvoorbeeld). Aan het eind heb je dan profiel bewerken! Klik daar op dan kun je je geboortedatum veranderen.

Toegevoegd na 45 seconden:
En ja! dit kun je in het zelfde menu kiezen. Of je je geboortedatum laat zien, of alleen aan vrienden of helemaal niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dit is mogelijk:

Klik op je eigen naam rechtsboven in het scherm, vervolgens op 'profiel bewerken'. Daar kun je je geboortedatum en de zichtbaarheid er van instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat naar 'mijn profiel'
dan zie je je naam, onder je naam staan allemaal gegevens, waar je naar school gaat/ging, vanwaar je bent enzo, en ook je geboortedatum. Normaal gezien staat er ook bij 'profiel bewerken' als je daar op klikt zie je hoe je je geboortedatum veranderd, en rechts kan je het veranderen naar alleen zichtbaar voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je al gebruik maakt van de tijdlijn kan het zo:

- Ga naar je prikbord
- Klik op "Over" (onder je profielfoto)
- Klik op "Bewerken" bij Algemene gegevens
- Hier kun je de geboortedatum veranderen en/of onzichtbaar maken (kies dan "Alleen ik" bij zichtbaarheid)