Nee die bestaat niet, Momenteel is de enige betaalmethode in de android market via "Credit Card".

Toegevoegd na 39 seconden:
Misschien dat dit wel in de toekomst mogelijk zal zijn,
maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kletsantwoord wat hierboven staat!

natuurlijk zijn die er! niet zoals de apple credits maar een soort prepaid creditcard die je kunt vergelijken met een prepaid telefoonkaart van vroeger
Ze heten 3vchash en zijn te bestellen op 3vcash.nl of bij primera.

Even activeren en je kunt betaalde apps kopen via dat kaartje zolang als er tegoed op staat

succes