Waarom krijg ik geen toestemming voor het GV-forum?

Heb me gisteren geregistreerd en nog geen acceptatie mailtje gehad.. Is het normaal dat het zo lang duurt of mag ik geen lid worden..? :-(

Toegevoegd na 47 minuten:
Gelukt!! :-) Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik zo ongewenst? :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cindy hoe kom je op het GV Forum?Ik zie nergens hier een linkje staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je natuurlijk wel lid mag worden. Er zal gewoon een vergissing of een foutje in het spel zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Josephina: het internetadres is: http://goeievraagnl.123forum.nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb me gisteren ook geregistreerd,ben wel geaccepteerd,maar moet nog gevalideerd worden. Kan volgens Marleen even duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet, en er is mij ook niks bekend van een ballotagecommissie, behalve dat mensen geacht worden (kan niemand checken natuurlijk) zich in te schrijven onder hun GV-naam. In theorie mag iedereen die lid is van GV gewoon lid worden, hoor. Ik weet van geen ballotagecommissie ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Esme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag geef ik, als Moderator van GoeieVraag, bij deze aan dat er geen beheerstechnische verbanden zijn tussen GoeieVraag (GV) en het GoeieVraagForum (GVF). Mede daardoor is het voor de moderators en beheerders hier onmogelijk om inhoudelijk op supportvragen aangaande GVF in te gaan. De mensen en beheerders zijn anderen op GV dan op GVF.
De mensen die de twee websites gebruiken hebben wel als overeenkomst dat het allemaal leden van GV zijn. Zover ik begrijp zijn alle leden/gebruikers van GVF ook lid van GV.
Andersom is dat niet noodzakelijkerwijs het geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL: ik stel de vraag ook niet aan de beheerder of mod maar aan de leden. Aangezien er hier inderdaad leden tussen zitten die ook van GVF lid zijn, die dus zeer waarschijnlijk mijn vraag wel kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Cindy, Ik snap hem, maar wilde het gewoon even verduidelijken voor leden wie het niet duidelijk is.
Om eventuele misverstanden te voorkomen.
Overigens is mijn opmerking een algemene en niet zozeer bedoeld als specifiek ingaande op jouw vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL, helemaal juist... @Cindy1985... Probeer opnieuw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL: ok, duidelijk. Bedankt.
@XiniX: hihi, ben nog steeds aan t proberen...maar de site wil niet laden..grr..ik probeer t straks nog wel een keer.
Wie zijn eigenlijk nog meer de beheerders van GVF?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja nu wel..(zie toevoeging van mn vraag)

Het beste antwoord

Meld je opnieuw aan... Er is geen aanmelding te zien...

please...

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar gebruik wel je eigen naam, dus dezelfde naam op Gv...

Ik zie een cindy, dat wel, maar die mag er niet op... Dus dat was de oorzaak...

:-))

En Natuurlijk maar jij erbij, iedereen mag dat, die aan de voorwaarden voldoet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is vreemd.
Ik heb me vanochtend aangemeld en voor ik een kop koffie had ingeschonken een bevestiging binnen.

Heb je bij de aanmelding dezelfde gebruikersnaam als bij GV opgegeven? Wellicht dat ze op basis van jouw GV naam je controleren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het forum bestaat nog maar ZO kort, dat er volgens mij geen ' normaal' of ' abnormaal' is nog. We zijn voornamelijk allemaal nog een beetje het wiel aan het uitvinden volgens mij.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De basis is dat je je aanmeld met je GV naam.
Dan zul je binnen de kortste tijd toegelaten worden.

Wie of wat je verder bent doet niet ter zake iedereen van GV is welkom.