Hoe kan ik terug op Internet Explorer? (Lees uitleg)

Ik heb op mijn pc (Sony VAIO) Internet Explorer staan. Maar dan alleen in een balk bovenaan die soms tevoorschijn komt. Als ik lang mijn mijn muis helemaal bovenaan het scherm blijf staat of ik klik daar een paar keer, komt er een zwart ding met een groen pijltje ofzo. En daar stond Internet Explorer. Nu wou ik dat naar de balk beneden verplaatsen, daar staat ook de datum, uur enzo. Maar toen verdween het! En ik geraak er niet meer op. Maar er zijn 2 accounts op de pc, en op de andere staat hij wel en kan je er wel op! Hoer kan ik terug op Internet Explorer? Ik weet niet welke versie het was en heb het al opnieuw proberen instaleren. Maar dat werkt niet, dan staat er dat het dowloaden niet kan worden verder gezet en dat er een nieuwe versie op de pc staat. Maar ik weet dus niet hoe ik nu op Internet Explorer geraak op mijn eigen account. Ik heb trouwens Windows 7.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een probleem: het staat niet bij Start

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ga naar start,dan alle programma's en internet verschijnt.
Klik er op en het opent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eenvoudigste lijkt mij om met je rechtermuisknop op Start en vervolgens met je linkermuisknop Verkennen te klikken. Links in het venster dat je nu ziet, staan diverse mappen. Als het goed is staat ook Internet Explorer daarbij. Daarin vind je de submap Quick Launch. Open die, klik met je rechtermuisknop op "De internetbrowser starten" en kies voor Kopiëren naar > Desktop (of klik op Aan menu Start vastmaken). Nu vindt je het programma weer op je Bureaublad of bij menu Start.

Toegevoegd na 46 seconden:
"vindt je" moet zijn: vind je
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Probeer eerst eens, als je die hebt, een toets op toetsenbord om Internet Explorer te starten. Wellicht staat die erbij.

Probeer daarna de taakbalk naar voren te halen: Klik erop en klik daarna rechts-eigenschappen-tabblad Taakbal- en vink Taakbalk vergrendelen aan en Taakbalk automatisch verbergen UIT.

Ga dan eens naar start-uitvoeren-typ: iexplore.exe en daarna enter.

Geen optie uitvoeren? klik rechts op startmenu-eigenschappen-aanpassen-vink "De opdracht uitvoeren in het menu weergeven" aan.

Als het nog niet wil, deinstalleer je IE en herinstalleer je deze ( of je kiest voor firefox ofz): start-configuratiescherm-programmas-Windows-onderdelen in- of uitschakelen en vink Internet Explorer uit.

Ga naar http://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/products/ie/home en volg de instructies op....als het nog niet wil, probeer dan eens firefox of Google Chrome