Mijn vraag is bij facebook kan je zien wat je gestuurt hebt naar anderen dat is een groen icoontje, kan je ook instellen dat dit niet zichtbaar is?

Een persoon die ik ken kan ik het niet bij zien nu wil ik weten wat hij heeft ingesteld? Vriendelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik bedoel als je je eigen profiel hebt staat er zo'n groen tekentje met " dat erin, wat je naar mensen heb gestuurd. Maar dit schijn je ook uit te kunnen zetten? Nu is mijn vraag dus hoe dat moet.

Antwoorden (2)

ja je kan dat gewoon wegdoen door op het kruisje erlangs te klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar een persoon gaat, kan je aangeven of je de updates van deze persoon wilt zien, of niet. Op de profielpagina staat rechts een vierkantje. Hier kan je aangeven of je een deel of alle updates wilt zien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Omgekeerd kan jij aangeven dat bepaalde posts alleen voor bepaalde mensen zichtbaar zijn, door voor die post de eigenschappen aan te passen.