Een contact persoon bij msn kan me niet meer toevoegen. Hij krijgt de melding dat contact persoon niet bestaat. Hoe kan dat?

Email adres is goed. Hij wilde me opnieuw toevoegen omdat ik niet meer tussen zijn contacten stond. Ik kan hem geen uitnodiging sturen omdat ik de melding krijg dat contact al bestaat. Hoe nu verder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Controleer of het contatc niet per ongeluk in je blocklist staan bij je opties - privacy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik net gekeken maar staat gewoon tussen de geaccepteerde personen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik proberen om eerst zelf ook te verwijderen en toe te voegen.