Is de ASUS K73E-TY254V Laptop (17") klaar voor een draadloze verbinding (tele2) of moet er dan nog wat bij (dongen of zo?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dongel dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Klaar voor internet. Deze laptop kan gewoon draadloze internetverbindingen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je hier ziet beschikt hij niet over een interne 3G modem dus zul je een dongel moeten aanschaffen:
http://www.laptopshop.nl/product/148970/asus-k73e-ty254v.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller bedoelt waarschijnlijk dat hij al een modem heeft met draadloos internet.
capthavoc
12 jaar geleden
er staat gewoon wifi met een groen vinkje dus is gewoon geschikt voor wifi onder specificaties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets, dat kan inderdaad ja. @Capthavoc. Als je mijn post goed had gelezen zei ik dat hij NIET over een 3G MODEM beschikt. Ik weet niet waar jij WiFi leest?
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk dat hij gewoon tele 2 internet bedoeld ?
maar als je gsm internet bedoeld inderdaad. Een dongle kan zowel wifi verbinding inhouden als
gsm internet
dat was niet duidelijk Ik ben zoals de meesten gewoon uitgegaan van standaard tele2 internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je hebt inderdaad gelijk. Ik snap alleen niet waarom ik een min krijg. Ik zeg ook niet dat jij dat was hoor. Maar toch.... Achja, we zullen zien wat de VS bedoelt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere laptop die nu in de winkel licht heeft wifi aan boord dus deze is geschikt voor alle providers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@satbuggy.
Lees voortaan het antwoord beter en de reacties die eronder staan. Ik had het niet over WiFi. En ik zou niet te makkelijk stellen dat elke laptop in de winkel WiFi heeft. Maar dat is wat anders.
deze wel, geen probleem
Als je het icoontje van een wifi op je laptop vind is er al een wifi ingebouwd
misschen met je hem even aanzetten ?
FN en de functie waarop het wifi icoontje staat ?
en naturlijk moet de wifi op het modem ook aanstaan
Daarna moet je natuurlijk je ww weten van tele 2
zie onderkant modem of handleiding ?
capthavoc