Hoe krijg ik op mijn Ipod Touch internet via mijn Sony Ericsson Xperia x10 Mini Pro?

Mijn iPod is een 4de Generatie.
Mijn Sony Ericsson Xperia x10 Mini Pro is volgens mij Android 2.1, maar dit weet ik niet zeker.

Graag als u het weet, ook een beschrijving erbij hoe ik dat moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Niet elke telefoon ondersteund het delen van een netwerk.

Als de Mini het ondersteund, dan moet je ergens bij instellingen op Netwerk delen drukken. Dan kan je via WiFi je Ipod verbinden aan je telefoon.

Je krijgt dan internet via je telefoon op je Ipod.