Wat is de snelste en goedkoopste manier voor '' tijdelijke internet'' ?

Afgelopen is mijn Internet afgesloten.
Pa had een conflict met Ziggo, dus besloten beide partijen uit elkaar gegaan.
Inmiddels heb ik Telfort als de nieuwe Internet-provider gekozen, maar jammer genoeg komen ze pas rond de 29-30 van deze maand langs voor de installatie ?

Geen van mijn buren is bereid me te voorzien van tijdelijk internet dus moet ik helaas een andere oplossing vinden voor dit probleempje.

Heeft iemand een idee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (5)

Je kan een prepaid 3G USB dongel halen bij bijvoorbeeld vodafone. Vraag dan meteen even of deze compatible is met jouw besturingssysteem (windows, iOS ed).

Offtopic: aardige buren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat je iets potables hebt met wifi, en ga dan naar een Mac Donalds of ander restaurant met gratis wifi. Ook in de bieb kun je terecht maar dan betaal je in verhouding wel vet. Maar even mail checken kost niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed met je buren kunt en zij hebben WiFi wellicht mag van hen wel even gebruik maken van hun netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woon je dicht bij eem cybercafe, retaurant (tuurlijk met gratis wifi!) bib...
en als eerder vermelt kan je zo'n usbtje halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van het mobiele abonnement en mobiele telefoon, kan de mobiele telefoon worden gebruikt als internetmodem. Het is niet snel, de mobiele aanbieders vinden het eigenlijk niet goed, maar voor even misschien een oplossing.