hoe maak ik de titel van mijn tumblr-pagina bewegen? zie extra uitleg.

als je op een bepaalde blog komt zie je de titel, die in een tabblad staat, steeds bewegen. hoe kan ik dat doen? is er een html code voor? dit is een voorbeeld: http://m-i-s-t-y-waves.tumblr.com/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, dat is html code.

Dit is de code van jouw voorbeeld:

On vacation. My tumblr bestie is taking care of my blog, so be nice! Wish you all a Merry Christmas & Happy New Year!

Je ziet dat hij onmouseover stopt en onmouseout weer verder gaat (start).

Succes!