Hoe krijg je PayPal weer in het Nederlands na buitenlandse betaling?

Ik heb zojuist een betaling gedaan op een chinese website, en steeds als ik nu inlog op paypal.nl dan kom ik op een engelstalige PayPal. De rest klopt precies met de Nederlandse, maar ik wil hem ook weer in het Nederlands hebben.

Ook de betaalbevestiging van PayPal heb ik in het Engels gekregen. Ik heb hier al vaker zonder problemen besteld en dit is nog nooit eerder voorgekomen.

Temp internetfiles en cookies heb ik al verwijderd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Antwoorden (1)

Dit moet je bij je "paypal-account" zelf instellen.

Als het goed is kan het volgens de volgende manier. Ik heb het zelf niet getest!

Overzetten van de taal:
Stap 1. Account login

Stap 2. My account

Stap 3. Profile

Stap 4. Language Encoding

Stap 5. Kies Taal