Mijn internet is opeensd super sloom (wifi)?

Ik heb sinds kort een PC op mijn kamer en ik had geen last van sloom internet maar de laatste 2 dagen is het internet super sloom, ik heb wifi maar op mijn GSM en laptop is die niet zo sloom, ik heb wel soms 1 signaalstreepje maar dat heeft er toch niks mee te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

is je pc draadloos? probeer anders eens met kabel is sowieso sneller.
en 1 signaal streepje ?
is dat op je pc dan zou dat weleens de oorzaak kunnen zijn teveel storingen dus moet hij alle pakketjes weer opnieuw sturen dat vertraagt zeker
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het gekke is als hij op 2 streepjes staat dat het ook langzaam is terwijl ik eerst 2 streepjes en super snel was.
En kabel gaat niet daarom heb ik wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt dan puur aan je draadloze verbinding 1-2 streepjes is gewoon behelpen. Kabeltrekken of een Wi-fi repeater aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een wifi repeater en waar kan ik dat kopen?
capthavoc
12 jaar geleden
internet via stopcontact erg handig !!
bijvoorbeeld deze link er zijn genoer te vinden voor je pc echt de beste oplossing http://www.kabelmaxx.nl/netwerk/homepluggen.html?gclid=CJL-7tGe5qwCFQQj3godT1cnOA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er achter gekomen dat hij snelheid pakt waardoor het nog lang duurt..

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk zit je boven je download limiet.
Bij ons thuis word de limiet gereset op elke zevende van de maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download limiet? Woon je in België? Dat hebben we in Nederland in de regel niet.