WiFi Meelifters?

Kan je zien hoeveel en/of wie er allemaal gebruik maakt van mijn WiFi Netwerk? Ik merk dat mijn internet rond bepaalde tijden echt traag is. Lijkt wel een overbelasting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dat ergens te zien is, maar je kunt het verhelpen door je WiFi te beveiligen met een wachtwoord.

Het beste antwoord

Je kunt dat doen door in je router te kijken (plak je ip in de browserbalk, als je je ip neit weet -> www.myip.nl )
En dan kun je daar zien welke apparaten aangesloten zijn op jouw (wifi) netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt ook (als je een mobiel of iets dergelijks met wifi hebt) een app downloaden , zoek bv naar (voor apple IOS ) Ip scanner in de app store of (voor android) fling network scanner in de android market. die tools zijn erg handig , je kunt vervolgens het ip adres opsporen en daarna op de routerpagina het ip adres blokkeren.