Als ik een persoon op LOTRO ga maken dan kan ik niet op ´Continue´drukken. Wat doe ik fout?

Ik kan mijn geslacht en mijn ''beroep'' uitkiezen en de filmpjes zien, maar ik kan niet op continue drukken. Waarom niet? Wat doe ik fout of ben ik wat vergeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je eerst nog een naam geven aan je character voordat je op continue kunt drukken. Volgens mij staat dit in een balk onderaan je character.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het niet, ik kan nergens een 'naam' invullen. Ik zie ook helemaal geen poppetje of hoe je dat wilt noemen, terwijl ik op plaatjes die ik vind zie dat dat wel moet. Ik zie gewoon ''zwart''
Kan iemand mij helpen??
Kimath
12 jaar geleden
kun je een screenshot plaatsen van het venster dat je in beeld hebt?
Ik heb het spel wel gespeeld, maar het is al even geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke zal ik doen (proberen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij deed het opeens, ik klik hem open en tada!
Kimath
12 jaar geleden
veel speelplezier dan :D