Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een computer toevoegen aan het thuisnetwerk? anders herkent hij geen internet kabel.

Hele verhaal: ik had laatst opnieuw vista op mijn pc gezet omdat mijn pc voor mij veel te langzaam was. toen dat helemaal afgerond was herkende mijn pc geen internet kabel meer. iemand zei tegen me dat ik dan iets met het thuis netwerk moest doen maar ik weet niet precies wat. het gaat om een Dell inspiron

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je verbinding hebt met je router, moet je even verbinden met je werkgroep.
Dan stel je dat in op de werkgroep waar al je computers op draaien en dan moet ie het doen.

Het kan ook zijn dat je computer geen verbinding heeft met je router, dan moet je dat probleem even verhelpen door op je routerinstellingen te knutselen, dat kan meestal met je eigen ip adres op je browser te tikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat de computer niet de juiste werkgroep naam heeft. Deze kan je als volgt instellen:deze computer>>rechtsklikken: eigenschappen>>geavanceerde instellingen>>computernaam>>knop wijzigen. Op een andere computer kan je op dezelfde wijze achterhalen wat de gebruikte netwerknaam is. Wijzig deze dan op je probleem computer. Waarschijnlijk is hiermee je probleem opgelost.
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding